Banglenčių sportas ir vejos sportas lobių slėnyje | Maistas ir gėrimai

Banglenčių sportas ir vejos sportas lobių slėnyje |  Maistas ir gėrimai

Boise’o maisto sritis yra plati, čia patiekiamas įmantrus švediškas stalas su naujomis virtuvėmis. Tuo pat metu senesnės, išbandytos tradicijos sustiprino jų žaidimą dėl pakrantės atvykėlių į Lobių slėnį ir sveikinančių vietinius gyventojus, kurie daugiau keliauja ir ieško gerų dalykų. Atminkite, kad ne tik Boise’as, bet ir kaimyniniame Caldwell mieste dega tikra gurmanų scena.

Boise’s fine dining krikštatėvis yra Rexas Chandleris, SoCal gimtoji, kuris pradėjo restoranų verslą Havajuose, tada persikėlė į Ketchum, Aidaho valstiją, kur atidarė pirmuosius Chandlers 15 metų iki 2007 m., kai mūsų Boise Chandlers atidarė duris.

Kepsnys yra pagrindinis Idaho patiekalas. Išmanantys mėsėdžiai supranta, kad pjūviai išilgai nugaros dažniausiai būna švelniausi ir brangiausi. Japoniška wagyu arba Kobe jautiena nenurodo kepsnio gabalų; restorano atstovo Rexo Chandlerio teigimu, būtent taip auginamos, šeriamos ir auginamos karvės. Šios iš pradžių Japonijoje auginamų karvių klasifikacijos šoktelėjo į vandenyną Aidaho mieste, kur Chandleris teigia, kad Aidaho gyvatės upės fermos perėmė savo procesą ir išvedė jaučius, kad galėtų pamėgdžioti japoniškus metodus.

Kalbėdamas apie tai, kaip pasikeitė Boise’o maisto scena, Chandleris pažymėjo, kad jautienos pageidavimai taip pat skiriasi. „Tai tapo konkretesnė“, – sakė jis. „Galimi nauji pašarų tipai, ant kurių auginami jaučiai, o žolės apdaila yra naujesnis populiarus produktas, tačiau parduodami specialūs japoniškų wagyu arba amerikietiškų wagyu iš Snake River Farms. “

„Chandlers“ patiekiama mėsa visada vertinama „geriausia“, – sakė Chandleris. „Pradedame nuo aukščiausios kokybės jautienos, o tada ji pakyla iki A5 reitingo, aukščiausios klasės japonų wagyu. Jie pradėjo importuoti japonišką jautieną, kurios raumenyse yra daugiau riebalų, daugiau grūduose, todėl ji yra labai minkšta. Amerikos galvijų auginimo asociacija apie tai sužinojo „Snake River Farms“ čia, Aidaho valstijoje. Jie importavo keletą wagyu jautrų ir juos sukryžmino, o dabar turi nuostabų produktą, vadinamą „American wagyu“. Ir man jis puikiai subalansuotas.

Bėgant metams užsakomos mėsos gabalai keitėsi, o pirmaujančią vietą užima smulkesnės filė ir filė su kaulais. „Naudojame įvairius pjūvius. Plokščiasis lygintuvas yra tikrai didelis, populiarus pjūvis, ir mes liekame prie visų kitų [traditional] pirminiai gabalai. Mūsų virtuvėje yra mėsininko kambarys. Taigi kiekvienas mūsų turimas kepsnys yra pjaustomas rankomis. Turime filė su kaulais, pavadintą The Delmonico, Niujorko juostą su kaulais, Kanzaso miesto pjūvį, ribeyes, kaubojų ir t. t. Mums labai pasisekė, kad tai padarėme ir turime galimybę bei kompetenciją rankomis pjaustyti kiekvieną kepsnį.

Populiariausiame Chandlers parduodamame kepsnių patiekale vis dar dominuoja klasika. „Tai vis dar yra filė, kuri yra populiariausias užsakymas. Tai yra puikus pasirinkimas. Tačiau, be to, manau, kad mūsų „Delmonico“ – tai yra filė, bet su kaulais – suteikia jums ne tik švelnumo. filė – bet visa tekstūra, visos gnyblės, jungiančios filė su kauliuku, yra ten, kur visas skonis. Ir ji tiesiog tikrai skanu. Tikras specialus gabalas.

Naktis Chandlerse, „vietoje Rekso“ Boise, garantuoja, kad prisiminsite valgį ir, dar svarbiau, atmosferą ir tai, kaip jautėtės šiuo metu, sakė Chandleris.

„Paslauga yra mūsų skiriamasis bruožas. Tai, kas išskiria šį produktą iš kitų“, – sakė jis. „Pirmiausia turėčiau pasakyti apie maistą; virtuvė turi būti puiki. Tai savaime suprantama. Jei taip nėra, neturėtumėte to daryti. Taigi maistas turi būti puikus. Restoranų verslo skirtumas yra aptarnavimo lygis ir svetingumą bei tą nuoširdų šilumos jausmą ir profesionalų priėmimą.

981 W Grove St., Inside the Hotel 43, Boise

Rexas Chandleris pasirenka klasikinę filė, kad galėtų išbandyti bet kurį kepsnių mėgėją, ir linktelėja į Delmonico, vieną iš savo mėgstamiausių gabalų.

Forkas yra žymi vieta Aštuntajame ir Aidaho valstijoje, kur savininkas Cameronas Lumsdenas kepa keletą kepsnių ir mėgsta savo išbandytą ir tikrą „Allstar“ – trumpų šonkauliukų patiekalą. Jis sakė: „Jis laikomas šonkauliukų kepsniu ir buvo meniu 11 metų, laikui bėgant šiek tiek pasikeitė. Savo jautienos programai naudojame šiaurės vakarų sertifikuotą Anguso jautieną. Tada septynias valandas jis lėtai troškinamas vietiniame raudonajame vyne. kad jis būtų švelnus.

1100 W. Jefferson St., Boise

Šis senosios mokyklos kepsnių restoranas atlaikė laiko išbandymą Boise, o „Prime Rib“ žmonėms tai yra vieta, kur rinktis klasikinį kirpimą, kuris yra itin švelnus ir visada patiekiamas su tradiciniais tvirtinimo elementais.

Ne mažiau kaip 28 dienas brandintas puikus šonkaulis yra tinkamai pagardintas ir lėtai skrudinamas bei patiekiamas su port au jus ir kreminiu krienų padažu.

276 W. Bobwhite Ct., Boise

Savininkės Martine Castoro eklektiškame lotynų ir Karibų jūros regiono patiekalų meniu gali pasigirti dinamito geriausiai parduodama konjako filė Mignon, kepta ant grotelių, kad žmogus norėtų. Jų firminis 10 uncijų filė mijonas yra virtas ant 600 laipsnių granito akmens su konjako padažu.

Kaldvele auga sąžiningas maistas, galbūt įkvėptas atgaivinto miesto centro su vingiuotu upeliu ir restauruotais senesniais pastatais, suteikiančiais naujos erdvės restoranams, tokiems kaip James Beard nominuota vieta Amano. Tačiau, žinoma, jūs neaplenksite „Indian Creek Steakhouse“ kepsnių, kur valgiaraštyje klaidžioja dideli mėsos gabalai – kaip ant atviros ugnies iškeptas rankomis supjaustytas 20 uncijų T formos kaulas.

Ar kada nors bandėte Chandlerio tuno bokštą? Tinkamos Moules Frites? Gal tuzinas storų niekšų? Ar valgėte gausiai išpjaustytą ahi arba šviežią iki tobulai iškeptą Aliaskos otą? Taigi… nenuostabu, kad „Chandlers“ dar kartą pelnęs aukščiausius apdovanojimus „naršymo“ kategorijoje, kur savininko Rexo Chandlerio įsipareigojimas užtikrinti geriausius pardavėjus ir paspartinti pristatymą užtikrina, kad Aidaho pietūs gaus puikių austrių, midijų, ahi, otų, juodoji menkė, ešerys ir daug kitų jūros gėrybių.

Jis turi savo interesą – savo gomurį. „Sąžiningai, – sakė Chandleris, – aš valgau daugiau žuvies nei bet ko kito. Bet kai turiu pabandyti ir išbandyti, ir paprastai [order] yra jūros gėrybės. Mes dažnai pietaujame su draugais, todėl visi valgo skirtingus patiekalus, o mano darbas dabar yra kokybės kontrolė. Žinoma, turiu ir kitų pareigų, bet tai smagiausia dalis“.

Boise’as turi daug naujų transplantacijų iš rytinės ir vakarinės pakrantės, o didėjanti miesto paklausa plėsti jūros gėrybių pasirinkimą nepraranda Chandlerio.

Paklaustas, ar tai turėjo įtakos jo užsakymui, jis sutiko, kad taip buvo. „Na, dėl mano kilmės visada turėjome didelį jūros gėrybių pasirinkimą. Taigi, paprastas atsakymas į jūsų klausimą yra taip, visiškai neabejotinai“, – sakė Chandleris. „Pradėjau Havajuose, kur pradėjau savo restorano karjerą. Kovo 15 d. sukako 48 restorano darbuotojos metai. Nuo 1974-ųjų man priklausė restoranas. Taigi jūros gėrybės visada buvo mūsų restoranų specialybė. buvo žinomas nacionaliniu mastu – Niko žuvies turgus. [They had locations] Honolulu, Beverli Hilse, Hiustone ir Čikagoje. Man daug metų priklausė Honolulu, ir jis buvo labai panašus į Chandlers.

Havajuose ir kitose garsiose vietose Chandleris patobulino savo valgiaraštį ir surinko geriausius pardavėjus, o su tuo jis vis dar aktyviai dalyvauja Chandlers in Boise.

„Pradėjau Honolulu gaminti jūros gėrybes, o Pietų Kalifornijoje atidariau restoranus, kur užaugau. Gaminau puikias jūros gėrybes“, – sakė jis. „Kai persikėlėme į Kečumą auginti mano sūnų, kuris buvo slidinėjimo lenktynininkas, logistikos nebuvo. Negalėjau gauti nei jūros gėrybių, nei produkto, kurį norėjau patiekti. Taigi persikėlėme į mėsą ir padarėme šiaurės vakarus. pavyzdžiui, briedžio nugarinė. Tie patiekalai buvo svarbiausi, nes esate slidinėjimo kurorte. Taigi, kai atidarėme [Chandlers] 2007 m. Boise maniau, kad geriau būtų būti puikiu kepsnių restoranu, kuriame patiekiama gera žuvis, nei jūros gėrybių restoranu, kuriame patiekiami geri kepsniai. Ir todėl, kad tuo metu tai vyko. Jūros gėrybės čia buvo tokios retos, o mes neturėjome jūros. Ne visi mūsų naujieji gyventojai, kuriuos turime dabar, turi tokių lūkesčių. Taigi aš mačiau, kaip ji keičiasi ir vystosi. Dažnai jūros gėrybėms išleidžiu tiek pat pinigų, kiek mėsai; mes tiek daug jo aptarnaujame“.

Austrės visada yra aukštos kokybės jūros gėrybių mėgėjams ir Ramiojo vandenyno šiaurės vakarų vietose – Whidbey salos Penn Cove Midijose – kur Chandleris daugiausia dėmesio skyrė savo tiekimui. „Austres perkame tiesiai iš Taylor Shellfish Farms Vašingtone. Jos labai švarios ir nuostabiai šviežios, tris kartus per savaitę gauname pristatymą į oro uostą. Įsodina į lėktuvą, mes turime mažą furgoną ir renkamės. Taip pat mūsų Havajų jūros gėrybės ir daug Aliaskos jūros gėrybių.

Jis sakė, kad Havajų pardavėjai užsakymus pateikia tiesiai iš „Chandlers“ už tai, ko jie nori. „Mūsų svetainėje yra vaizdo įrašas, kuriame aš dalyvauju Honolulu žuvies aukcione. Ir taip 5 valandą ryto žuvis ateina, iškraunama ir patenka tiesiai į aukcioną. Paimame mėginius, nusprendžiame dėl vertės. Nusiperkame žuvis. Jis eina per gatvę į jų įstaigą, kur yra išvalytas, supakuotas; jis yra lėktuve, o mes gauname iki 10:30 tą rytą. Geresnės kokybės ar šviežesnės žuvies negausite.

Patiekalas, kurio Rex Chandler nori, kad paragautumėte? Jo mėgstamiausia gali jus nustebinti. „Abalone. Mes vieninteliai Aidaho turimieji. Ir kai vaikas, augęs Niuport Biče, Kalifornijoje, mes darėme abalone. Ir aš tai turėjau savo meniu nuo pirmos dienos. Taigi už 48 jau kelerius metus perku iš tos pačios šeimos iš Meksikos. Tai brangu, tikras delikatesas ir mėgstantys žmonės, na negali patikėti tuo, ką turime ir koks lojalumas tam produktui. „Žmonės tiesiog neįsivaizduoju, kas tai yra, bet tokia yra specialybė. O po to mūsų ahi yra išskirtinė. Taip pat mūsų kardžuvė, juodoji menkė.“

Chandleris kalbėjo telefonu iš Havajų… „Ir aš dabar čia, Havajuose“, – sakė jis. „Taigi mes einame į žuvies turgų, kad sužinotume, kas vyksta turguje… ir atnaujintume savo receptus. Aš visada stengiuosi, kad receptai būtų švieži.“

Šviežios jūros gėrybės yra vienas iš geriausių Chandler patiekalų. Jo mėgstamiausias yra abalas, bet kiekvienas Boisean turi paragauti garsiojo Tuno bokšto arba populiariausių žuvų – otų.

Nėra išlygų; galima laukimo sąrašo parinktis

Mažos kavinės aštuntojoje gatvėje vidus yra tiesiai iš Niujorko, bet gyvas, šviežias kasdienis Meino omaras patiekiamas kaip omaro vyniotinis su crème fraîche, puikiomis žolelėmis ir citrinų padažu. Patiekiamas ant sviestu patepto ir skrudinto Acme brioche vyniotinio su naminėmis rankomis pjaustytomis bulvytėmis. Jis sukelia priklausomybę ir tinka tiems, kurie mėgsta kasti kojų pirštus Menkių kyšulio smėlyje.

Šis prašmatnus naujokas JUMP bazėje gali leisti varžyboms akimirką pristabdyti, sakė Amy Burns, Anthony restoranų prezidentė. „Kodėl pasirinkome Boise, kaip šeimai priklausančią įmonę, visada ieškojome tobulų Ramiojo vandenyno šiaurės vakarų vietų. Mūsų šeima turi gilias šaknis Boise, šeima gyvena Boise daugiau nei 25 metus. Kai Simplot vieta buvo atkreiptas mūsų dėmesys ir susipažinome su šeima, tai tapo idealiu susitikimu.

Etosas, kurio Anthonys laikosi, yra pirkimas ir tiekimas vietoje. „Mes visada rėmėme vietinės kilmės jautieną, jūros gėrybes ir vynus, kurie yra bendra Boise bendruomenės vertybė“, – sakė Burnsas. „Zeppole Baking Company, STIL Ice Cream ir Salmon Creek Farms yra puikūs mūsų užmegztų vietinių partnerysčių pavyzdžiai. Mūsų pačių jūros gėrybių įmonė pristato šviežias jūros gėrybes į mūsų Boise vietą tris kartus per savaitę, kad įsitikintų, jog jie visada turi šviežiausių produktų.

999 W. Main St., Suite P101, Boise

Šefas Remi Mcmanus ir James Beard apdovanojimui nominuoto KIN gauja sukūrė visiškai unikalų eršketų filė vaizdą, o tai nuostabiai paruoštas patiekalas, kuris jus nustebins.

Šioje Jameso Beardo apdovanojimui nominuotoje vietoje Caldwell mieste patiekiami geriausi Baja stiliaus keptos žuvies taco už bet kurios vakarinės pakrantės vietos. Tobulumo paslaptis? Šefas Sal Alamilla tiekia Lingcod – subtilesnio skonio žuvį su habanero salsa ir rankų darbo tortilijomis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.