„Dhoom“ indiškas maistas Dunfermline yra naudingas sielai

Dhoom's interior.

Tai buvo mano pirmasis apsilankymas Dunfermline, nors visur, kur gimė Andrew Carnegie, Iain Banks ir Skids, visada bus
Gerai iš manęs.

Mieste lankėmės ieškodami antikvarinių daiktų, nors nesunkiai būtume galėję leisti laiką architektūriniame ir kultūriniame take – Andrew Carnegie vaiduoklis stūkso didelis ir, mažiau akivaizdu, verta aplankyti senąją gaisrinę, jei tik jūsų skonis. klasikinis modernizmas.

Užtat pietavome ir daugiau intelektualinių užsiėmimų palikome kitam kartui.

Dhoom apylinkės

Tai nereiškia, kad puikiame maiste, patiekiamame permainingoje aplinkoje, nėra nieko smalsaus ar gyvybę patvirtinančio – nes būtent tai yra Dhoom, kuris teigia esąs vienintelis tokio tipo restoranas Škotijoje.

Dhoom reiškia „šventė“, o restoranas švenčia „autentišką“ indišką gatvės maistą.

Dabar, nenorėdama jokiu būdu sumenkinti „Dhoom“ patirtį (mums tai patiko ir nekantraujame sugrįžti), turiu pasakyti, kad yra nemažai kitų vietų, teigiančių, kad šioje šalyje patiekiamas indiškas gatvės maistas, nors ir ne taip. daug už Edinburgo ir Glazgo ribų.

Tuo tarpu maži tinklai, tokie kaip „Dishoom“ (su filialu Edinburge), bandė urbanizuoti indišką maistą ir, kaip ir daugelis kitų Indijos restoranų, savo valgiaraščiuose turi nedideles lėkštės gatvės maisto skyrius, kartu su tradiciniais pasiūlymais.

Idėja patiekti indišką maistą „tapas“ (atsiprašau už tarpkultūrines nuorodas, bet aš tik pakartosiu kai kurių matytų meniu aprašymus) nėra nauja, bet sveikintina.

Ne visada norisi didžiulio kario, o daugeliui reikėjo permąstyti visą „klasikinio“ indiško valgio idėją – nuo ​​karštų rankšluosčių iki gulėjimo po to.

Tačiau kai kalbame apie šio maisto autentiškumą, nuo ko pradėti? Ir ar tai tikrai svarbu?

Kaip ir kitų pagrindinių virtuvių atveju, tai, ką mes apibrėžiame kaip autentišką indišką maistą, iš pradžių buvo daugelio kitų įtakų produktas, ypač atsižvelgiant į subkontinento dydį ir įvairovę.

Vėliau pats anglo-indiškas maistas išaugo kolonializmo laikais, kai tokie patiekalai kaip kedgeree ir mulligatawny sriuba tapo pavyzdžiais to, ką dabar galime išgalvotai vadinti sintezės maistu.

Įspūdingą Debabratos Mukherjee anglo-indiško maisto istoriją galite rasti www.historicuk.com – čia rašytojas teigia, kad po Antrojo pasaulinio karo į JK grįžę jūreiviai „pirko subombarduotus traškučius ir kavines, pardavinėjančias karį ir ryžius kartu su žuvimi. , traškučiai ir pyragėliai. T

hey liko atvira po 23 val. Karšto kario valgymas po nakties bare tapo tradicija. Klientams vis labiau pamėgus karį, šie restoranai atsisakė britiškų patiekalų ir virto nebrangiais indų patiekalais išsinešti ir užkandinėmis “.

Kaip visada šiuolaikiniame gyvenime, turime stebėtis, kaip apibrėžti autentiškumą, kai vis dar galime užsisakyti kario padažo su traškučiais ir galvoti apie tai, kad po užkandinės yra britiškas patiekalas kartu su vištienos tikka masala.

Dhoom viduje.

„Dhoom“ patiekia „Mac“ ir sūrio pakorą (5,95 GBP) ir „Indo-Scott“ (sic) „haggis pakora“ (taip pat kainuoja 6,50 GBP) ir tai yra mažiau autentiška, o labiau triukas, nebent tai būtų komentaras apie puikų maisto ir kultūros katilą. pats.

Kad ir ką galvotumėte apie tokius kulinarinius tyrinėjimus, „Dhoom“ meniu yra pagrįstas šefo žiniomis ir įgūdžiais, kuris visame pasaulyje atidarė 52 restoranus ir vis dar daug keliauja po savo gimtąją šalį, ieškodamas idėjų, kurias būtų galima grąžinti į Škotiją.

Taigi jūs čia esate labai gerose rankose.

2001 m. nusipirkau Das Sreedharano knygą „Nauji Indijos skoniai“ (neišleista, bet naudotos kopijos, plačiai prieinamos internete). Ši knyga buvo apreiškimas, nes perkėlė Rasos kulinariją Londone į buitinės virtuvės sritį.

Prieš kokius 21 metus „Rasa“ buvo vienas iš mano mėgstamiausių indiškų restoranų, nes jis pasisakė už Keralan virtuvės lengvumą sostinėje, ypač restorane, esančiame netoli mano namų Merilebone.

Būtent čia aš tikrai sužinojau apie indiško maisto subtilumą, teiginį, kuris dabar atrodo idiotiškas ir globėjiškas, tačiau tiesa, kad iki tol indiškas maistas, kurį daugelis iš mūsų žinojo, apsiribojo penktadienio vakaro kariu. .

Rasa padėjo atverti mano gomurį prie pomidorų rasamo ir bhindi thoran bei avial stebuklų, to skaniausio daržovių, lengvų prieskonių ir kokoso mišinio.

Be to, visą gyvenimą domėjausi Ajurvedos medicina ir kulinarija, mane visada traukia indų virtuvės stilius, pabrėžiantis lengvumą ir gaivumą, ypač gaminant be mėsos.

Man nėra nieko labiau atgaivinančio už dalą ir daugiausia indų vegetarišką maistą mėgstu kulinariniu komfortu ir džiaugsmu, ypač smarkioje žiemos įtampoje.

Meno kūrinys ant sienos.

Atrodė, kad „Dhoom“ pasiūlė skonio sprogimus, reikalingus šalčiui lauke atsverti.

Kalbėdamasis su labai maloniu restorano šefu-direktoriumi Dhaneshwar Prasad jis pasakė, kad netrukus grįš į gimtąjį miestą Delį, kur vyks penkių savaičių trukmės kelionė tyrinėti ir formuluoti naujas restorano idėjas.

Nuo Dunfermline iki Delio reikia nueiti ilgą kelią, kad atrastume naujus receptus, tačiau šio šefo atsidavimo ženklas rodo, kad kai po kelių dienų jam parašiau el. laišką, norėdamas patikrinti kai kuriuos šios apžvalgos faktus, jis jau dirbo Indijoje. Be jokios abejonės, jis grįš kupinas naujų idėjų.

„Dhoom“ atidarytas 2018 m. lapkritį ir, manau, sukrėtė Danfermline pietų sceną.

Pirma, tai puikiai atrodo.

Įsikūręs viename neapsakomų parduotuvių eilėje, „Dhoom“ žavesys priartėja prie jūsų.

Ar tos virvinės sūpynės, kabantys lange, o viduje tiesiog matosi pora Tuk Tuks?

Akimirksniu pasijusite vežamas, net jei pačios transporto priemonės stovi ir yra paslėptos
valgomojo stalai.

Tai paprasta, bet didinga erdvė, kuri bando atkartoti Indijos gatvės turgaus idėją. Ji gyvybinga, žaisminga ir spalvinga, visą vieną sieną dengia dvi freskos – viena iš jų atrodė kaip Trojos arklys, legendinis Londono menininkas ir Leigh Bowery bendradarbis, kuris mirė būdamas 20 metų.

Šio interjero nuotaiką atitinka aptarnavimas, kuris buvo pavyzdinis. Nuo paties šefo, kuris kažkaip sugebėjo būti virtuvėje ir priekyje, kad pasveikintų naujus klientus, iki mūsų žavingo padavėjo ir likusio personalo, tai buvo vieta, kur jaustis jaukiai ir laimingai.

Maistas

Yra kompleksiniai pietūs už 12,95 GBP, kuriuos padavėjas rekomendavo mums abiem turėti. Jo nuopelnai, kai pasiūliau užsisakyti kelis papildomus patiekalus iš a la carte meniu, jis pasakė, kad nustatytame meniu yra daug maisto ir neliksime alkani. Jis buvo teisus.

Mūsų išbandytas meniu (vienas su mėsa, kitas be) vadinasi „Namaste India“, o jo tikslas yra pateikti kruopščiai subalansuotą patiekalų pasirinkimą iš Indijos šiaurės, pietų, rytų ir vakarų.

Pomidorų shorba pirminis užkandis buvo intensyvus, tirštas sultinys, gaminamas naudojant 25 prieskonius. Jis buvo toks sodrus ir giliai aromatingas, kad pajutau, kaip jo šiluma nuslysta iki pat mano gerklės, o liekamasis poveikis buvo toks stiprus, kad jaučiausi sušilęs ir pamaitintas iš vidaus. Iš tikrųjų šiek tiek panašus į gerą salyklą, bet geriau jums.

Pats geriausias Indijos gatvės maistas.

Pietų rinkinį sudaro keturi užkandžiai ir visi buvo nuostabūs – traškūs pietietiškos tapijokos tikki, bhojpuri dal chawal, vištiena 65 ir traškus mėsainis faršas. Kiekvieno iš jų pateikimas buvo puikus, o skonis tvirtas ir darnus.

Iš keturių vištiena 65 tikriausiai buvo mano mėgstamiausia, vištiena be kaulų, marinuota imbiero ir česnako pastoje, kepta ir aptepta aštriu aštriu čili česnakiniu padažu.

Tačiau bhojpuri dal chawal buvo labai sėkmingas – skanus lęšių ir ryžių kukulis, sumaišytas su tarkuotu kokosu.

Kaip ir galima tikėtis, vegetariškas maistas yra toks pat įdomus, kaip ir mėsos atitikmenys, o Davidas buvo labai patenkintas kiekvienu savo užkandžiu, nors abu manėme, kad mac ir sūrio pakora buvo per toli kultūriniai mainai.

Murray buvo sužavėtas savo maistu.

Mac ir sūrio tekstūra pakorai atrodė gana svetima, ir tai dar nepasiekiama išminties dėti kalendros su čederio sūriu. Naujovė, bet mums ne laikytojas.

Mano pagrindinis patiekalas geležinkelio valgyklos ėriena buvo šou žvaigždė – sotus, žemiškas, neriebus minkštos avienos, bulvių ir aštraus padažo troškinys. Patiekiama su puikiai virtais ryžiais ir chapati, buvo be galo puiku ir būčiau galėjusi valgyti dvigubai
porcija.

Davido chana aloo taip pat buvo puikus, kvapnus avinžirnių ir bulvių karis, kuris buvo puikiai subalansuotas ir jaučiasi maitinantis nepaisant angliavandenių pertekliaus (o gal dėl to).

Pasitaškėme desertu ir užsisakėme tris, daugiausia todėl, kad abu mėgstame kulfi ir nusprendėme pasidalinti pistacijų variantu (3,95 GBP). Su juo turėjome gajar halwa įvyniojimą (3,95 GBP) ir klasikinį gulab jamun (taip pat 3,95 GBP). Man labiau patiko įvyniojimas, nes man patiko morkų, pieno ir cukraus derinys.

Aromatingas indiškos arbatos kvapas (1,95 GBP) užbaigė puikius pietus.

Nuosprendis

Kai įėjome į vietą, buvo tik vienas stalas užimtas. Kai išėjome, jis buvo beveik pilnas. Erdvė jautėsi gyva.

Bet tai dar ne viskas.

Kai atvykome, buvome šiek tiek nukritę į sąvartynus, kaulai drebėjo nuo šalčio.

Po devyniasdešimties minučių išėjome jausdami pamaitinti, laimingi ir laukiame
iki pavasario – ir tai buvo be naudos iš „Dhoom“ indiškų kokteilių (7,95 GBP).

Jei tai nėra kažkas, ko reikia švęsti ir įkvėpti sugrįžti, aš nežinau, kas yra.

Adresas: Dhoom, 19-21 New Row, Dunfermline, KY12 7EA

Kaina: Pietūs nuo 12,95 GBP, užkandžiai nuo 5,95 GBP, pagrindiniai patiekalai nuo 7,50 GBP, desertai nuo 3,95 GBP

T: 01383 223340

[Dhoom’s Indian food in Dunfermline is good for the soul]

[[text]]

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.