Kurmis, „paskendę sumuštiniai“ ir margarita: kur valgo kelionių rašytojas Meksikoje

Su žmona Morgan pirmą kartą Meksikoje lankėmės 2019 m., ir nuo tada svajojau grįžti atgal. Kadangi praeitą kartą lankėmės Meksikoje, šį kartą nusprendėme skristi į Puerto Valjartą, o paskui važiuoti į Gvadalacharą, iš kurios skrisime namo. Abu miestai įsikūrę vakarinėje Meksikos Jalisco valstijoje, tačiau yra gana skirtingi, leidžiantys pasijusti taip, lyg vyktume į visiškai skirtingas keliones.

Kaip ir tikėtasi, maistas buvo nuostabi mūsų atostogų dalis. Norintiems leistis į panašią kelionę, čia yra keletas geriausių sustojimų, kuriuos reikia padaryti pakeliui.

Valjartos maisto turai

Praėjo maždaug šeši mėnesiai nuo tada, kai pirmą kartą su „The Tour Guy“ išvykau į maistą, ir tai pakeitė mano keliavimo būdą. Nors kelionės man visada buvo pomėgis (ir tebėra), maisto turai dabar yra neginčijama mano maršruto dalis. Nors daugelis maisto turų apsiriboja maža vaikščiojimo vieta, Vallarta Food Tours taip pat siūlo ekskursiją su vairuotoju, nuvesdami jus į daugybę skirtingų Puerto Valjartos vietų.

Maistas buvo teigiamai fenomenalus! Išbandėme daugybę skirtingų patiekalų, įskaitant ahogada tortas – kuris pažodžiui reiškia „paskendęs sumuštinis“ ir yra tradicinis sumuštinis, gaminamas traškų vyniotinį prikimšus kiaulienos karnitais ir raudonaisiais svogūnais ir „paskandinus“ čili padaže – tamalą, kuris lengvai buvo geriausias, kokį tik esu valgęs. krevečių taco, kuris mane įtikino, kad galbūt aš tikrai mėgstu krevetes.

Susijęs: Naujas vadovas keliauti – ir keliauti valgyti – esant storam

Gidas taip pat nuvedė mus į tortilijų fabriką, kur mėgavomės pamoka apie jų gaminimą ir išbandėme skaniausias tortilijas, karštas nuo spaudos.

Kadangi tai buvo kelionė automobiliu, gidas galėjo mums papasakoti apie miesto istoriją, nurodydamas įvairius orientyrus ir aptarti išsamią informaciją apie maistą. Iki kelionės pabaigos buvome pilni ir pažadėjome, kad per likusį viešnagės laiką grįšime į kai kuriuos restoranus sočiai pavalgyti.

Kurmių mėginių ėmiklis (Jodyann Morgan)

Marival Armony

Prisipažinsiu jums kai ką: visada žiūrėjau žemyn į „viskas įskaičiuota“ kurortus. Kodėl verta kur nors keliauti ir apsistoti kurorte, o ne tyrinėti miestą?

Na, kaip paaiškėjo, jūs galite turėti geriausią iš abiejų pasaulių. Marival Armony kurortas buvo tiesiog nuostabus. Nuo prabangios sūkurinės vonios, nusidriekusios į džiungles, iki didžiulio balkono su vaizdu į vandenyną, užgniaužiančio kvapą, buvo apgalvota kiekviena kurorto dalis.

Tačiau vakarienė paplūdimyje iš tikrųjų patvirtino susitarimą.

Tai buvo romantiškiausias valgis, kurį aš kada nors mėgavausi. Mus su žmona nuvedė į paplūdimį ir mus pasitiko žvakių apšviesta pavėsinė su pilnu stalo peizažu. Valgymas buvo puikiai suplanuotas saulėlydžiui, todėl galėjome mėgautis vaizdais į vandenynus, prieblandą ir, žinoma, vieni kitus. Maistas buvo vertas nuostabios sąrankos. Mūsų patiekalas buvo švenčiamas jūros gėrybėmis, kurių pagrindinis patiekalas – dvi omaro uodegos vienam asmeniui, patiekiamas su omaro galva. Tačiau mano mėgstamiausios valgio dalys buvo subtilūs mažos formos patiekalai, įskaitant tuno tartarą ir puikiai iškeptas šukutes.

Norite daugiau puikių maisto rašymo ir receptų? Prenumeruokite Salon Food naujienlaiškį.

Marijos

Aš neketinau praleisti viso savo laiko Marivel, todėl išvykome į privačią ekskursiją po San Pančą ir Sayulitą. Pusės dienos ekskursija apėmė turgų, pasivaikščiojimą po miestelį ir, žinoma, pietus pas Mariją. Kai tik nueini prie Mary’s, žinai, kad maistas bus nuostabus.

Eilė nusidriekė, kol slampinėjome po baldakimu, norėdami pabėgti nuo kaitrios saulės, bet niekur kitur nekeliavome. Mūsų gidas mums pasakė, kad tai buvo geriausias restoranas rajone ir mes buvome alkani.

Buvo verta kiekvienos laukimo minutės. Nors kėdės buvo tikrai mažos, todėl sunku atsistoti pabaigoje, fajitas ir mahi mahi empanada buvo viskas, ko tikėjomės. Tiesiog puikus maistas, nuostabus aptarnavimas, o jei to neužtektų, lauke, gatvėje, valgydami skambėjo gyva akrobatika ir muzika.

Dienos kelionė

Jei ketinu skristi į kitą šalį, noriu kuo geriau išnaudoti savo laiką ten, o tai dažniausiai reiškia, kad aplankau bent du skirtingus miestus. Meksika nebuvo išimtis. Pusę kelionės praleidę Puerto Valjartos rajone, įskaitant Punta De Mita, patraukėme į Gvadalacharą.

Liko tik penkios valandos, todėl skristi neketinau. Nusprendėme surasti vairuotoją, bet dar šiek tiek pasikapstęs atradau „Dayttrip“ – įmonę, kuri padeda žmonėms nukeliauti iš vieno miesto į kitą, o pakeliui leidžia sustoti ekskursijoms. Tai buvo mūsų alėjoje.

Pirmoji mūsų stotelė: El Cora krokodilų draustinis. Šioje prieglaudoje reabilituojami laukiniai gyvūnai, kurie buvo sužeisti arba buvo sugauti prijaukinti, su viltimi, kai įmanoma, sugrąžinti juos į laisvę. Už nedidelę kainą galite būti nuvežti į turą su gidu. Netgi teko paglostyti mažytį aklą krokodilą, kurį jie naudoja mokymosi tikslais, nes paleistas į laisvę jis mirtų.

El Cora krokodilų draustinis (Jodyann Morgan)

Sustojome pavalgyti, bet nebuvo apie ką rašyti namo, tad atsineškite užkandžių!

Prieš pat pasiekę Gvadalacharą, važiavome pro gražų Tekilos miestą, keliu, apsodintu agavos augalais kiek tik akys užmato. Norėjome apžiūrėti spirito varyklą, bet, deja, kelios valandos anglų turų nebuvo (jei vyksite į šią kelionę, laikas yra svarbus). Tačiau mums patiko ypatinga tekila, o aš gavau hibiscus margaritą, kuri lengvai pateko į geriausių gėrimų, kuriuos kada nors mėgavausi, penketuką.

Alkaldas

Esu gana azartiškas valgytojas. Man patinka įvairus maistas, tačiau valgiaraščių ragavimas mane tikrai džiugina. Ypač ragaujant valgiaraščius, kuriuos pasirenka virtuvės šefas, kai nelabai žinai, kas laukia, ir susikoncentruoji į priešais esantį maistą, o ne į tai, kas bus toliau.

Nors ne visi degustaciniai meniu yra laimėtojai, „Alcalde“ patiekia vieną iš dešimties geriausių visame pasaulyje. Tai aš pavadinčiau meistriškumo klase visais būdais, kuriais galite patiekti jūros gėrybes.

Šefas Francisco „Paco“ Ruano yra Gvadalacharos gyventojas, kuris studijavo maistą visoje Europoje, net kurį laiką gamino maistą kruiziniame laive. Jo kulinariniai nuotykiai ir mokymai labai svarbūs kiekviename maisto kąsnyje, kuriame puikuojasi geriausi meksikietiški ingredientai. 15 patiekalų degustaciniame meniu nėra to, ką būtų galima laikyti „pagrindiniu patiekalu“, tačiau dėl daugybės užkandžių liksite patenkinti. Mėgstamiausi kąsneliai buvo aštuonkojai ir vištienos tacos bei triušio ritinys ant nuostabaus kurmio. Maistas baigėsi išradingai panaudojus kaulų čiulpus deserto pavidalu, o tai yra puikus galutinis įsimintino valgio užuomazgas.

Bruna

Morgan ir aš labai džiaugiamės galėdami paragauti Bruna, nes mums daug kartų buvo rekomenduotas restoranas per kelias dienas prieš valgį. Tačiau rezervacijos dieną mūsų piniginė paslaptingai dingo, kai buvome prekybos centre, ir likome apie 300 pesų (apie 15 USD) ir labai skaudėjo galvą.

Tai buvo ilga, ilga diena, ir mes beveik atšaukėme savo rezervaciją, norėdami užsisakyti kambarių tarnybos ir šiek tiek pamiegoti. Tačiau vos užsisakius pirmąjį kokteilį – su juo išskirtinis pristatymas – žinojome, kad mūsų laukia malonumas. Mūsų vakarienė iš ten tik gerėjo.

Užsakėme kurmių degustaciją, nes mano žmona atkakliai tvirtino, kad jai ne itin patinka kurmiai, ir norėjau jai parodyti, kokie skirtingi gali būti kurmiai, priklausomai nuo Meksikos regiono, iš kurio jie kilę. Taip, ji rado tris skirtingus apgamus, kurie jai patiko, todėl misija buvo sėkminga. Likusi valgio dalis buvo tokia pat skani, jame vaidino firminis kiaulytės kūdikis su gardžiu traškiu kiaulienos pilvu ir nuostabiu žuvies gabalėliu. Išvykome visiškai sutarę, kad verta važiuoti į Gvadalacharą vien dėl galimybės pavakarieniauti Brunoje.

Jei skaitydami tai išalkote, štai keli skanūs meksikietiški patiekalai, kuriuos galite pasigaminti namuose:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.