Skye salos mini pertrauka per ekologiškas keliones turėtų būti visų sąraše

• Marie Claire palaiko jos publika. Kai perkate naudodami nuorodas mūsų svetainėje, galime uždirbti komisinius už kai kurias prekes, kurias pasirinksite pirkti.

• Ekologiškų kelionių daugėja, o naujoji aplinką tausojanti karta atsisako lėktuvų autobusams, traukiniams ir laivams, atrodo, kad jos čia pasiliks.

Kaip kelionių redaktorius jaučiau poreikį išbandyti ekologiškų kelionių tendenciją ir kaip savo kelionės tikslą pasirinkau Skajaus salą – vietą, kuri daugelį metų buvo mano geriausių sąrašo viršūnėje.

Su partneriu vėlai vakare išvykome iš Londono Eustono ir beveik po 24 valandų pasiekėme tikslą.

„Duisdale House“ viešbutis

Ikoninis naktinis Caledonian Sleeper traukinys perskrido mus per Škotijos aukštumas ir ryte nuvežė į Fort Viljamą. Po pusės dienos sustoję mieguistame mieste, trumpu traukiniu nuvažiavome į Mallaigą, kur turėjome dar pusdienį apžiūrėti. Paskutinis mūsų kelionės etapas buvo trumpas keltas į Armadale, Skye, kur apsistojome ilgą savaitgalį, prieš išvykdami atgal.

Po stebuklingos kelionės mane parduoda ne tik Skye, bet ir ekologiškos kelionės, nes ilga, vaizdinga visureigio kelionė pasirodė esanti tokia pat atpalaiduojanti, kaip ir graži. Tiesą sakant, mes jau užsisakėme kitą vizitą.

Kaledonijos miegamasis

Kelionę pradėjome Londono Euston mieste, pradėdami svarbiausią atostogų vietą, įlipdami į „The Caledonian Sleeper“.

Ikoninis naktinis traukinys yra slidus ir greitas, vėlai vakare išvyksta iš Eustono, o ryte važiuoja į Škotijos aukštumas, važiuodamas per Invernesą, Aberdyną ir Fort Viljamą.

„The Caledonian Sleeper“, sudarytas iš privačių miegamųjų ir erdvių poilsio zonų, atrodo kaip šiuolaikinis „Orient Express“, o įlipę į kitą erą tikrai jautėmės.

Pasirinkome klubo kambarį – jaukią erdvę su patogiomis dviaukštėmis lovomis, veidrodinėmis durelėmis nuo grindų iki lubų ir vonios kambariu. Kambarys pilnai įrengtas tobulam nakties miegui – su nemokamais ausų kištukais, miego dulksna ir miego kauke ant kiekvienos pagalvės. O jei mėgstate anksti nakvoti savo miegamajame, netgi galite užsisakyti kambarių aptarnavimą iki pat durų – nuo ​​Sauvignon Blanc ir pakelio „Mackies“ iki karšto šokolado ir „Reid’s of Caithness Shortbread“.

Tačiau jei norite tikros Kaledonijos patirties, rekomenduočiau apsilankyti klubo poilsio salone. Prašmatnus garsaus Edinburge gyvenančio dizainerio Iano Smitho interjeras ir vietiniai škotiški skanėstai „Club Lounge“ automobilis yra puiki vieta pradėti savo Škotijos nuotykius. Ir nesvarbu, ar užsuksite išgerti vėlyvą vakarą, ar paragauti klasikinio aukštaičių patiekalo, jo nepamirškite. Mano asmeninės gurmanų rekomendacijos būtų „Haggis“, „Neeps & Tatties“, „Great Glen Venison Charcuterie Platter“ ir, žinoma, klasikinė škotiška sūrio lenta. Kalbant apie gėrimus, jūs negalite suklysti su „Mac & Wild Whisky“ kokteiliu – „Ginger Laddie“ ir „Bonnie Brae“ buvo mano mėgstamiausi.

Išgėrę viskio, grįžome į savo kambarius atmosferiniam nakties miegui, o po to patraukėme į Bonnie Scotland.

Mums buvo rekomenduota anksti nustatyti žadintuvus pusryčiams „Sleeper“ laive, ir tai buvo verta. Tradicinės košės ir „The Full Scottish“ valgymas keliaujant po Aukštaitijas buvo neprilygstamas būdas pradėti savo nuotykius, o stulbinantys rytiniai vaizdai, kai skraidinome pro Munros, liks man amžinai.

Mallaig. Getty Images

Fort William ir Mallaig

Išlipome iš Caledonian Sleeper Fort William, o iki kito kelionės etapo liko penkios valandos. Ir nors iš pradžių mus nustebino pusės dienos intervalai tarp mūsų traukinių ir keltų, netrukus pamatėme, kad tai žavu. Tiesą sakant, mūsų pertraukos Fort William ir Mallaig gerokai padidino mini pertrauką.

Patikrinę savo bagažą į Fort William stoties spinteles (esminis patarimas!), Turėjome penkias valandas apžiūrėti įspūdingus kraštovaizdžius. Nuo Loch Linnhe iki Ben Nevis nesunku suprasti, kodėl Fort Viljamas buvo pavadintas JK lauko sostine, o čia verta apsilankyti vien dėl nuostabių vaizdų.

Kitas etapas buvo traukinys į Mallaigą, Lochabero uostą, esantį vakarinėje Aukštumų pakrantėje. Tačiau būtent kelionė traukiniu yra tikras turistų traukos objektas, einantis per legendinį Glenfinnano viaduką. Haris Poteris. Ir nors galima užsisakyti garų traukinį Jacobite (tikrąjį Hogvartso ekspresą), pasirinkome ScotRail, siūlantį tuos pačius magiškus vaizdus už nedidelę kainą.

Glenfinnan viaduko lokomotyvinis traukinys „The Jacobite“. Getty Images.

Atvykę į Mallaig laiką leidome pasivaikščiojimams po uostą ir suvenyrų pirkimu paslėptoje Hario Poterio parduotuvėje – privaloma stotelė. Tačiau geriausias mūsų atradimas buvo „The Chlachain Inn“ – klasikinis škotiškas baras, kuriame patiekiami haggis rutuliukai ir vietinė rūkyta lašiša iki ikoninių škotiškų melodijų nuo „Tu važiuoji Highroad“ iki „Donaldai, kur tavo kelnės?“.

Paskutinė mūsų kelionės dalis buvo trumpas 45 minučių kelionė keltu iš Mallaig į Armadale, Skye. Jei oras leidžia, atsistokite viršutiniame kelto denyje, kad patirtumėte visapusišką patirtį, o pervažoje iš tolo atsiveria retas salos vaizdas.

Greitai pervažiavę atvykome į Skye, o po mūsų dienos, kai pasižvalgėme po visą šalį Škotijos įžymybes, jautėmės kaip namie.

„Duisdale House“ viešbutis

Buvome apsistoję Skye pietiniame Sleat pusiasalyje, prabangiame šeimai priklausančiame viešbutyje „Duisdale House“. Anksčiau buvęs Viktorijos laikų medžioklės nameliu, o dabar prabangus viešbutis buvo būtent tai, ko mes ieškojome – tikri namai iš namų Aukštaitijoje.

Šiame didingame pastate, kuriame yra tik 22 svečių miegamieji su vonios kambariais, galėsite mėgautis jaukia ir jaukia nuotaika. Ir nors iš mūsų miegamojo atsiveria nuostabūs jūros vaizdai ir labai didelė lova, kuri po Caledonian Sleeper dviaukštės lovos atrodė dar nuostabesnė, viešosios erdvės buvo tikras pardavimo taškas.

Didelė svetainė yra puiki vieta sušilti po dienos tyrinėjimų, kurioje yra patogūs foteliai, riaumojantys laužai ir net fortepijonas. Prašmatnus restoranas yra pelnęs apdovanojimus, įspūdingoje erdvėje tiekiantis skanius šviežius vietinius produktus, o baras „Chart Room“ pagerino neformalios aludės jausmą. Nėra kur geriau žaisti stalo žaidimą po pasivaikščiojimo su šlakeliu škotiško salyklo viskio ar vietinio džino.

„Duisdale House“ viešbutis

Rytą Duisdale namuose pradėdavome ramiais pusryčiais dideliame oranžerijos priestate, kad pasiruoštume dienai tyrinėti. Ir mes tai padarėme su sezoniniu meniu su sočiais tradiciniais receptais ir šviežiausiais ingredientais iš Skye’s sandėliuko.

„Buckie Kippers“ ąžuolas, rūkytas Morėjos pakrantėje, škotiškas juodadėmės menkės ir ąžuolo rūkytos Portsoy lašišos su plakta kiaušiniais, vietinis juodasis pudingas ir „Haggis“ iš Skye salos ir net tradiciniai škotiški blynai, o viešbutis vis dar naudoja „istorinį receptą nuo senų laikų“. “.

Ir jei manėte, kad pusryčiai skamba gurmaniškai, vakarienės Duisdale House viešbutyje juos išpūtė iš vandens.

Vakarienė Duisdale House prasideda didingoje, bet jaukioje svetainėje, kur prie liepsnojančio laužo patiekiami sumuštiniai ir aperityvai – žavus prisilietimas, kurio niekur kitur nepatyriau. Kiti viešbučiai turi rimtai atkreipti dėmesį.

„Duisdale House“ viešbutis

Tada į valgomąjį penkių žvaigždučių trijų patiekalų vakarienės iš šviežių ir vietinių Skye produktų. Tarp mūsų kulinarinių akcentų buvo rūkytas Orkney Cheddar suflė, skrudintas otas ir anglies čederis iš vietinio sūrio lėkštės. Tačiau neabejotinai visos mūsų kelionės gurmaniškas pasipriešinimo gabalas buvo Vakarų pakrantės šukutės. Meniu keičiasi kasdien, taigi, jei išžvalgote kurį nors iš jų, užsisakykite juos greitai.

Užsiėmimai po vakarienės buvo įvairūs: nuo maisto virškinimo bare „Chart Room“ iki saulėlydžio naktinės kepuraitės didžiuliuose privačiuose viešbučio soduose – ir taip, sūkurinėje vonioje su vaizdu į nuostabius slėnius.

Neabejotinas akcentas buvo stebėti Duisdale House Hotel savaitraštį „Pasakojimai prie židinio“, kai vietos istorikas ir archeologas Coinneachas Macleanas pasakoja tradicines liaudies istorijas apie Skye istoriją ir paveldą, o Sleat pusiasalyje gyvena MacDonaldų klanas. Viešbučio svečiai gali klausytis pasakų jaukiuose foteliuose gurkšnodami vietinį salyklinį viskį – tai puiki romantiškos dienos Skye pabaiga.

„Duisdale House“ viešbutis

Šis viešbutis yra tikras atradimas – puikiai derantis tarp didingo ir jaukaus, prašmatnaus ir patogaus, tačiau tradicinio butiko, tiekiant geriausius vietinius produktus ir pritraukiant svečius iš viso pasaulio. Tačiau tai išskiria „Duisdale House Hotel“ darbuotojai. Šiltas, tikras, malonus ir nepaprastai svetingas – geresnio aptarnavimo dar nesu patyręs jokiame kitame viešbutyje.

Jų aukštaičių svetingumas mane tikrai pribloškė, ir nuo mūsų mėgstamų patiekalų prisiminimo iki vyno kavos puodelių ir nurodymų stebėti saulėlydį paplūdimyje, jie nuolat nuėjo dar daugiau. Skye buvo neįtikėtina mini atostogų vieta, tačiau neabejoju, kad Duisdale House viešbutis ir jo darbuotojai yra pagrindinė priežastis, kodėl mūsų kelionė buvo tokia ypatinga.

Skye

Skajuje galima nuveikti tiek daug įžymybių, pradedant ūdrų stebėjimu ir maudynėmis Glen Brittle’s Fairy baseinuose iki kopimo į Munros kalnus, o tokios kompanijos kaip „Skye Luxury Tours“ siūlo dienos išvykas, kad pamatytumėte svarbiausius salos objektus. Tačiau turėdami ribotą laiką vietovėje, nusprendėme likti pietiniame pusiasalyje, vadinamame „Skye sodu“, pasimėgauti vietiniais pasivaikščiojimais ir pasigrožėti neįtikėtinais vaizdais pėsčiomis.

Užsukite į An Crùbh paragauti svajingo obuolių ir cinamono pyrago gabalėlio po žygio į Sleat švyturį, o bare „Am Praban“ verta apsilankyti taure vyno ar pietauti užeigoje. Tačiau vakarais niekur nėra panašaus į Sleat paplūdimį – patarė nuostabus viešbučio „Duisdale House“ barmenas, kuris netgi parūpino mus su Sauvignon Blanc kavos puodeliais, kuriuos galėtume pasiimti žiūrėti saulėlydžio.

Galbūt mūsų kelionėje pritrūko didelio intensyvumo nuotykių, kuriuos kai kurie žmonės patiria iš salos, tačiau tai, ką mes išvykome, buvo tikras Skye jausmas ir gilesnis jos istorijos supratimas. O kalbant apie laukinį maudymąsi Fairy Pools ir kopimą į Cuillin viršūnę, tai paliksime kitam apsilankymui, kurį jau užsisakėme.

Galbūt tai buvo viena trumpa mini pertraukėlė, bet jau aišku, kad Skye yra viena iš tų vietų, kuri priverčia žmones sugrįžti dar daugiau. Ir dabar, kai tai patyriau, ateinančiais metais laukiu dar daug švenčių.

Getty Images

Kaip užsisakyti:

„Duisdale House“ viešbutis

Dvivietis kambarys Duisdale viešbutyje su sočiais škotiškais pusryčiais balandį kainuoja nuo 289 GBP už naktį, žiemą – nuo 219 GBP už naktį ir vasarą – nuo 389 GBP už naktį. Kainos nurodytos dviems žmonėms. Norėdami užsisakyti arba gauti daugiau informacijos, apsilankykite https://skyehotel.co.uk/duisdale/, skambinkite 01470-373737 arba el. paštu bookings@sonascollection.com.

Ornsay sala
    Sletas
    Isle of Skye IV43 8QW

Kaledonijos miegamasis

„Club Twin“ kambarys su vonios kambariu, kaip ir mūsų „Caledonian Sleeper“, kainuoja nuo 315 GBP už naktį. Kitos alternatyvos yra Caledonian Double Superior kambarys su vonios kambariu, kurio kaina prasideda nuo 405 GBP, ir klasikinis kambarys nuo 175 GBP. Kitas variantas – užsisakyti vietą su rakinama saugykla, nuo £75.

Norėdami užsisakyti Caledonian Sleeper geležinkelio bilietą internetu arba gauti daugiau informacijos, apsilankykite Sleeper svetainėje
    arba skambinkite 0330 060 0500 ir pasikalbėkite su svečių aptarnavimo stotimi.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.